The Basic Principles Of شرکت وب مهر

Wiki Article

من همچنان بر خواسته اولیه خود که در نامه ای به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کرده بودم، پافشاری می کنم و چرا نگویم که بعد از این ارعاب ها و بگیر و ببندها مصرتر از پیش نیز شده ام. و وقتی می بینم فرماندهی یک نهاد نظامی – که مدارک آن نیز موجود است- در نامه ای به وزارت بهداشت و درمان دستور می دهد که تحویل کپی اسناد و مدارک پزشکی به کلیه مجروحین و مصدومین حوادث اخیر ممنوع است، و بیمارستان ها را از تحویل اسناد به مجروحان و مورد تعدی قرار گرفتگان ممنوع می کند، بیش از پیش مصر می شوم که بفهمم دلیل این تهدیدها و واهمه ها چیست؟ بر پزشکان است که بر اساس سوگند خود تمام تلاششان را برای درمان مصدومان و بیماران حتی اگر آن مصدوم، دشمن پدرشان باشد مبذول دارند.

وي با تاكيد بر خدمات ارزشمند امام (ره) براي اسلام و مسلمين و ملت ايران، گفت: مسلمانان بايد قدردان اين خدمات گرانبها باشند.

دهمین انتخابات ریاست جمهوری بدون شک می توانست نقطه عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب و سراسر افتخار انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران باشد. حضور حضرتعالی در عرصه انتخابات، نوجوانان و جوانان نسل سوم و چهارم پس از انقلاب را با آرمان های اصیل انقلاب آشنا کرد و با آن آشتی داد.

دادستان تهران که به روال سلف بدنام‌اش به جای دادگستری گام در مسیر اشاعه ظلم و بیداد گذارده، ‌هنوز از راه نرسیده برخلاف ادعاهایی که امروز واهی بودن آن سریعتر از آنچه میپنداشتیم آشکار شده است، امضای خود را ذیل کیفرخواستی گذاشت که گویی از نظر فقدان استدلال، وجاهت حقوقی و عقلانیت با بیانیه‌های سیاسی که پیش از این به عنوان کیفرخواست در چهار بیدادگاه‌ گذشته قرائت شده در رقابت است.

.. این کارهایی بود که ما باید پیگری آنها را بر عهده داشتند.»

که تا امروز نکرده ام اما امروز چون ایشان جهت امتیاز گیری موفقیتشان در جمع اوری اقساط و مرتبا تماس با وام گیرنده و ضامن در حد مردم ازاری مینمایند شکایت نزد شما اورده ام و البته شرمنده ام که با حقوق نامکفی نتوانستم برای اولین بار از تعهدات سررسید اقساط همسر و دامادم برایم.اما دیگر هیچگونه تمایلی هم خودم و افراده نامبرده هم اکثریت مردم منطقه متاسفانه بدلیل چرب زبانی مزورانه ریس شعبه به کارکرد با این شعبه با وجود سیاستگذاری ها و بانکداری هوشمندانه مقامات بالاتر و عالیرتببه این بانک پیشرو و خدوم نداریم .درخواست رسیدگی نا محسوس در شعبه و هر انچه صلاح میدانید دارم .از بانکداری مدبرانه و مردمی شما سپاسگزارم.

آینده: پس از سخنرانی آقای احمدی‌نژاد را در روز قدس یك واكنش خیلی عصبی در دنیا بخصوص كشورهای غربی علیه ما ایجاد شد كه اثرخود را بر سفر ایشان به نیویورك می گذارد. فكر می‌كنید جمهوری اسلامی ایران در چه سطحی باید با دنیا برخورد كند؟ آیا در فضایی هستیم كه باز هم نهادهای فعلی دنیا را بتوانیم زیر سؤال ببریم و به چالش بكشیم یا وارد موضوعات جنجالی و و به تعبیر شماماجراجویی بشویم.

قالب تهران فیلم یکی از زیباترین قالب های موجود برای سایت های فیلم و سریال , موزیک است و حال به رایگان در اختیار شما عزیزان میباشد.

پس از ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت‌ها، شماره‌ای به شرکت تخصیص داده می‌شود که به آن شماره ثبت شرکت گفته می‌شود. برای اطمینان افرادی که با شرکت در ارتباط هستند باید شماره ثبت شرکت درج گردد.

حجاريان، عطريانفر و شريعتي همچنين در اين ميزگرد به سؤالات صريح مجري برنامه درباره علت واقعي تغيير نگرش ها و ديدگاه‌هايشان و روند سريع اين تحولات فكري رو به رو شدند و به تشريح علل و چگونگي اين تحولات فكري و نظري پرداختند.

     استفاده از سرورهایی با سرعت بالا و بدون محدودیت در فضای و پهنای باند.

متن کامل اظهارات آقای دستغیب به نقل از "سایت رسمی" ایشان به این شرح است: حضور محترم اعضاى خبرگان رهبرى سلام عليكم

 آقا ما دلتنگ ایم . آقا من حالم خوب نیست .. كجا داریم میرویم ...چرا به چنین روزیی افتادیم ... چكار می كنیم ..." و سپس در آرامش ادامه داد " همه چی را داریم قطعه قطعه می كنیم .

نگذارید که نیروهای مسلح و شبه نظامی بعد از فرمانروایی بر عرصه سیاست و طبابت، به فکر دخالت در کار قضاوت بیافتند و قله ای دیگر را به مفتوحات خود از پس انتخابات ریاست جمهوری دهم بیافزایند و کار را از این که هست خراب تر سازند. همچنین به شما توصیه می کنم تا در این فضا که مطبوعات آزاد به لطف دادستان معزول، در محاق توقیف فرو رفته اند مگذارید که برخی مطبوعات و قلم به دستان که به زعم خود درکار حمایت از اسلام اند و به زعم ما اما در مسیر اهانت به اسلام، بیش از این در حاشیه ای امن، دریده سخن بگویند و عدالت خواهی را به محاق برند و آرزویی دست نیافتنی جلوه دهند و گاهی با زبان ارعاب و گاهی نیز به زبان اهانت، چهره های انقلاب را هدف هتاکی خود سازند.

Report this wiki page